Blog, Nutriție, Slăbire

Cura de slăbire cu roşii

cura-slabire-rosii-retete-sfaturi-dieta

Roşiile au foarte multe beneficii pentru sănătate, sunt delicioase şi ne pot ajuta să slăbim. Roșiile contribuie la scăderea în greutate deoarece conțin licopen, un puternic antioxidant şi antiinflamator care a fost mult timp legat de pierderea în greutate, sănătatea inimii și anti-îmbătrânire.

cura-slabire-rosii-retete-sfaturi-dieta

Licopenul este acel colorant natural vegetal care dă culoarea roşie şi se mai regăseşte şi în pepene roşu, ardei iuţi roşii, grepfruit roşu, sfecla roşie, ridichi de lună, mere roşii, struguri roşii, piersici şi caise). Conținutul de licopen din roșii este, de asemenea, cunoscut pentru reglarea și reducerea grăsimilor din sânge și scăderea colesterolului, astfel se îmbunătățește sănătatea ficatului și este accelerată pierderea eficientă în greutate.

Există doar 32 de calorii într-o ceașcă de roșii crude, ceea ce le face un aliment ideal pentru dietă, deoarece nu conțin grăsimi și nici colesterol. Dacă vreţi să slăbiţi rapid şi să aveţi şi un aport suplimentar de minerale şi vitamine, puteţi lua Idealica, un produs de slăbit cu rezultate foarte bune.

Vă prezentăm trei metode de slăbit cu roşii, o alegeţi pe cea care vi se potriveşte şi vă avantajează cel mai mult în ţelul pe care îl aveţi.

Metoda 1: Înlocuiţi una dintre mese cu roşii

Puteți mânca orice tip de roșie care vă place în această dietă de slăbit. La fel ca majoritatea dietelor, dieta cu roșii este o dietă de înlocuire a mesei, care necesită înlocuirea prânzului sau a cinei cu o masă din două roșii sau un pahar de suc de roșii. Acest lucru permite majorității oamenilor să renunţe de la 500 la 1.500 de calorii pe zi, în funcție de ceea ce au mâncat la cină. Nu mâncaţi deloc între mese. Luaţi trei mese pe zi, iar micul dejun să fie mai bogat decât cina. Rezultatul este că majoritatea oamenilor pierd între două și cinci kilograme pe săptămână, pur și simplu mâncând roșii sau consumând suc de roșii, în loc să mănânce o masă completă.

Unul dintre motivele pentru care funcționează această dietă este că renunţaţi la multe calorii, la gustările de pe parcursul zilei şi nu mâncaţi nimic noaptea. Încercați să nu mâncați mai mult de 1.200 de calorii pe zi în total și faceți tot posibilul să respectați strict dieta.

rosii-magazin-soiuri-reteta-dieta

Sfaturi utile în dieta cu roşii:

  • Puteţi să vă consultaţi medicul de familie, să îl întrebaţi dacă această dietă este potrivită pentru dumneavoastră. Roşiile au calitatea de a subţia sângele, de cele mai multe ori asta este benefic pentru sănătate.
  • Poţi opta pentru ovăz, fructe și un pahar cu lapte de migdale la micul dejun.
  • E bine să evitați produsele lactate, să renunţaţi la zahăr şi la produsele de patiserie. Fructele bune de ales sunt merele, fructele de pădure, pere și orice tip de citrice. Alegeți laptele de migdale, cereale precum ovăzul pentru a beneficia de fibrele pe care le conţine.
  • Mâncați în fiecare zi o sursă sănătoasă de proteine ​​cu conținut scăzut de grăsimi cu o salată verde sau legume prăjite. Friptura de vită sau pui, curcanul și peștele sunt recomandate. Acest lucru este necesar, deoarece roșiile, deși conțin unele proteine, nu conțin suficiente proteine ​​pentru a vă asigura tonusul necesar pe tot parcursul zilei. Nu sunt permise pâine, paste sau cartofi și evitați brânza, lactatele și ouăle. Dacă nu puteţi mânca fără pâine, atunci e bine să o prăjiţi, să reduceţi cantitatea şi să încercaţi pâine neagră sau graham. Friptura asociată cu salată este o alegere minunată, cu conținut scăzut de grăsimi, ideală pentru un prânz.
  • Dacă vă e greu să înlocuiţi o întreagă masă cu roşii, puteți adăuga două felii de brânză slabă de vacă la acest regim, dar fiți conștienți de faptul că suplimentarea calorică vă poate încetini pierderea în greutate.
  • Cei care doresc rezultate rapide aleg să înlocuiască cina cu roşii.
  • Beţi cel puțin opt pahare de apă rece pe zi.
  • Aveţi voie să beţi cafea şi ceai pe parcursul zilei, dar neîndulcite. Dacă nu vă place gustul puteţi pune îndulcitor pe bază de ştevie sau zahăr brun. Cafeaua şi ceaiul sunt diuretice care vă ajută să eliminaţi surplusul de apă din organism și să vă mențineți metabolismul activ. Ceaiul cu gheață este permis în locul apei, atâta timp cât nu conține zahăr sau îndulcitor artificial. Îndulcitorii artificiali pot provoca balonare și creștere în greutate. Consumul de ceai verde te poate ajuta să slăbești.
  • Mergeți la o plimbare de o oră în fiecare zi. Acesta este un mod ușor de a face mişcare și de a scăpa de kilogramele în plus.
  • Dormi suficient noaptea și mergi la culcare devreme. Un corp care încearcă să se detoxifice necesită cel puțin opt ore de somn pe noapte. Mersul la culcare devreme vă poate ajuta să renunţaţi mai uşor la gustările de seară. Somnul de opt ore este extrem de important dacă doriți să acceleraţi metabolismul să ardă grăsimi.
ulei-masline-rosii-ardei-reteta-dieta-idei

Metoda 2: Înlocuiţi o masă cu un smoothie cu roșii

Este asemănătoare cu prima metodă, dar diferenţa este că în smoothie puteţi adăuga şi altceva decât roşii. Rezultatul pentru slăbire este la fel de bun, unele persoane spun că le este mai uşor să ţină această variantă de cură, aşa că o să vă spunem cum trebuie urmată.

Puteţi slăbi cel puțin două kilograme pe săptămână consumând smoothie-uri în locul unei mese.

O să vă ajutăm cu reţete de smoothie-uri cu roşii, toate sunt sub 200 de calorii și multe sunt sub 100 de calorii, ceea ce ar trebui să declanșeze o pierdere semnificativă în greutate. De asemenea, trebuie să vă asigurați că nu consumați mai mult de 1.200 de calorii pe zi când consumați mesele obișnuite pentru a vă optimiza pierderea în greutate.

Să nu folosiţi sucuri la cutie pentru a prepara smoothie-urile, folosiți roșii proaspete, organice ori de câte ori este posibil. Dacă trebuie să folosiți roșii conservate, asigurați-vă că nu sunt conservate în zahăr cu acid citric.

Reţete smoothie:

➤ Smoothie de roșii, kale și seminţe chia la 60 de calorii pe porție

Combinați 1 cană de apă, o mână de frunze de kale, ½ cană de pătrunjel, o cană de roșii tocate, o linguriță de ghimbir ras și 1 linguriţă de seminţe chia. Puneţi în smoothie maker cu puţină gheaţă, dacă preferaţi. Ghimbirul este recunoscut pentru proprietăţile sale în dietele de slăbire, iar kale e bogată în fier şi vitamine.

➤ Smoothie de roșii, coriandru și ghimbir la 65 de calorii pe porţie

Se amestecă 1 cană de gheață, două roșii tocate, 2 linguri de ghimbir ras, puţin coriandru, un cățel de usturoi ras și 2 linguri de suc proaspăt de lămâie într-un blender și se amestecă până se spumează și se toarnă în pahar. Ghimbirul vă stimulează circulația sângelui, coriandrul și sucul de lămâie sunt ambele bogate în vitamina C, ceea ce reduce inflamația și ajută la slăbire datorită reducerii retenției de apă. Usturoiul îți mărește imunitatea.

➤ Smoothie de roșii, ridiche și morcov la 70 de calorii pe porție

Se amestecă împreună o roșie mare tocată, 3 morcovi tăiați, 1 ridiche roșie mare tocată, 2 căței de usturoi și o mână mare de pătrunjel. Se pun toate ingredientele împreună într-un blender cu o ceașcă de gheață până se omogenizează și se condimentează cu sare iodată și un pic de piper. Ridichea vă stimulează circulația și accelerează metabolismul, iar morcovul conține multă vitamină A, care ajută la sănătatea ficatului. Pătrunjelul adaugă și mai mult element diuretic și ajută la eliminarea creșterii în greutate datorită reducerii retenției de apă.

➤ Smoothie de roșii, pătrunjel și castraveți la 75 de calorii pe porție

Se amestecă o legătură mare de pătrunjel proaspăt, 1 cană de roșii tocate, 1 cană de apă. Puteţi adăuga cuburi de gheaţă, dacă vă place. Toate ingredientele acestui smoothie sunt antiinflamatoare puternice care acționează și ca agenți diuretici. Acest lucru ajută la reducerea balonării și inflamației, ajutându-vă să arătați mult mai subțire, în special în zona abdominală.

➤ Smoothie de roșii, coriandru și morcov la 75 de calorii pe porție

Se amestecă ½ o ceașcă de coriandru tocat, 1 ceașcă de roșii crude tocate, 2 morcovi tăiați, 2 ridichi mici tocate, doi căței de usturoi și un ardei iute roșu tocat. Se amestecă toate ingredientele împreună într-un blender cu o ceașcă de gheață până se omogenizează și se condimentează cu sare iodată și piper măcinat. Coriandrul și morcovii au un conținut ridicat de vitamina A, care ajută la susținerea funcției ficatului. Ridichea, usturoiul și ardeiul iute ajută circulația sangvină, sistemul imunitar și metabolismul, astfel încât să vă fie mai ușor să slăbiți.

➤ Smoothie de roșii, spanac și portocale la 80 de calorii pe porție

Pune în smoothie maker două căni de spanac proaspăt sau congelat, două roșii tocate, un ardei gras roșu, o lămâie întreagă, o bucată mică de ghimbir și amestecați toate ingredientele împreună până la omogenizare. Se toarnă într-un pahar și se condimentează cu sare și piper. Spanacul este o sursă bună de fier, care susține sănătatea ficatului și a tiroidei, iar vitamina C suplimentară din sucul de portocale combate inflamația, astfel încât organismul să funcționeze mai eficient.

smoothie-rosii-castraveti-reteta-cura-slabire-idei

➤ Smoothie de roșii, varză roșie și castraveți la 80 de calorii pe porţie

Într-un blender, puneţi o cană de bucăți de roșii tocate, o cană de varză roșie și un castravete întreg feliat. Adăugați o mână de mărar sau pătrunjel și amestecaţi până la omogenizare. De asemenea, puteți adăuga un cățel sau două de usturoi sfărâmat la amestec pentru a vă spori rezistența și imunitatea. Varza roșie este bogată în compuși sulfurici care vă stimulează sistemul digestiv, astfel încât detoxifierea și pierderea în greutate să fie rapide și eficiente. Castravetele este un diuretic care ajută la eliminarea toxinelor din sânge și rinichi.

➤ Smoothie de roșii, sfeclă și mărar la 80 de calorii pe porție

Se amestecă ¼ ceașcă de pătrunjel cu o mână de varză, 1 sfeclă mărunțită, 2 roșii proaspete tocate, 1 lingură suc proaspăt de lămâie și o legătură de mărar. Umpleți cu o ceașcă de apă și amestecați până se omogenizează. Sfecla vă alimentează corpul cu fier, necesar pentru buna funcționare a ficatului. Mărarul este un diuretic puternic care ajută la curățarea ficatului și a rinichilor. Acest smoothie este mai ridicat în conţinut de zahăr decât majoritatea, datorită sfeclei, ceea ce îl face un smoothie ideal pentru a-l bea atunci când aveți nevoie de energie pentru a vă antrena.

➤ Smoothie de roșii, pătrunjel, varză și țelină la 85 de calorii pe porţie

Se amestecă câte o ceașcă de varză, țelină și pătrunjel tocat. Adăugați sucul unei lămâi întregi, 1 cană de apă rece, 1/2 cană de gheață și două roșii mărunțite. Amestecaţi până se omogenizează. Acest smoothie este un diuretic puternic, deoarece toate ingredientele vă pot ajuta să eliminați apa și să vă faceți abdomenul să fie mai plat. Pătrunjelul este un puternic agent de curățare a ficatului și a rinichilor și ajută la eliminarea acidului uric din articulații, iar, astfel, plimbările lungi nu ne vor da dureri de genunchi.

➤ Smoothie de roșii, mărar și avocado la 90 de calorii pe porție

Se pun în smoothie maker o ceașcă de roșii tocate, o jumătate de ceașcă de mărar tocat, ½ de avocado mediu, 1 cană de apă și 1/2 ceașcă de gheață și se amestecă totul până se omogenizează. Avocado este o sursă de acizi grași esențiali, care vă ajută glandele pituitare să funcționeze optim și, de asemenea, vă ajută să eliminaţi stresul în timpul dietei. Mărarul este un diuretic puternic care ajută la eliminarea retenției de apă. Dacă nu vă place gustul mărarului, puteți folosi în schimb pătrunjel sau coriandru.

➤ Smoothie de roșii, coriandru și ardei roșu la 90 de calorii pe porție

Puneţi o ceașcă de gheață într-un blender. Adăugați 1 ardei roșu tocat,  un castravete mic tocat, ½ avocado mediu, o lingură de ceapă roșie tocată, ¼ cană de coriandru tocat și o picătură de sare și piper. Puteți condimenta cu puţin pătrunjel sau mărar. Puteţi pune şi puţin ardei uite, dacă nu vă deranjează gustul. Fiecare ingredient din acest smoothie de legume este bogat în antioxidanți și foarte bogat în vitamina C, contribuind la reducerea inflamației din corp. Avocado adaugă un pic de grăsime sănătoasă smoothie-ului pentru a susține funcția tiroidiană și a creierului.

➤ Smoothie de roșii, busuioc și avocado la 110 calorii pe porţie

Se amestecă împreună o ceașcă de gheață, două roșii tocate, o mână mare de busuioc și un avocado întreg. Se amestecă toate ingredientele împreună până se omogenizează. Dacă amestecul pare să fie gros, adăugați puțină apă sau gheaţă. Condimentați cu sare și piper și serviți. Busuiocul este plin de antioxidanți și minerale care susțin sănătatea sistemului imunitar și endocrin, ajutându-vă astfel să slăbiți. Avocado vă furnizează o sursă sănătoasă de acizi grași esențiali, care, la rândul său, ajută la susținerea creierului și a funcției glandei pituitare. Frunzele de busuioc sunt şi antiinflamatoare.

➤ Smoothie de roșii, portocale și iaurt grecesc la 140 de calorii pe porţie

Într-un blender amestecaţi șase roșii cherry, ½ cană de iaurt grecesc şi puţină gheaţă. Acest smoothie dulce, ca un desert, are un conținut ridicat de vitamina C, care combate inflamațiile și vă crește imunitatea. Iaurtul grecesc adaugă proteine ​​smoothie-ului, oferindu-ți senzaţia de saţietate.

➤ Smoothie de roșii, castraveți, usturoi și iaurt la 150 de calorii pe porție

Se face dintr-o roșie mică, 1 legătură de pătrunjel, 1 ceașcă de iaurt grecesc simplu, doi castraveţi mici, doi căței de usturoi și sucul unei lămâi întregi. Iaurtul adaugă proteine ​​smoothie-ului și te ajută să ignori senzaţia de foame. Usturoiul și castraveții sunt diuretice puternice care elimină balonarea și sunt, de asemenea, ambele antiinflamatoare puternice care ajută la purificarea sângelui și la reducerea timpului pe care îl petreceți recuperându-vă după exercițiile fizice.

rosii-reteta-supa-dieta-idei-faturi-cura-de-slabire

Metoda 3: Cură de slăbire în care mănânci numai roşii

Este o dietă strictă, mai greu de ţinut, dar cu rezultate pe măsură. Se ţine maxim trei zile în care mâncaţi numai roşii. Este o dietă bogată în antioxidanţi. Rezultatele sunt rapide, dar trebuie menţinute pe termen lung printr-o alimentaţie sănătoasă. Puteţi bea ceai şi cafea, precum şi multă apă. La această metodă e chiar indicat să luaţi un supliment, precum Idealica. Conţine extrase din fructe exotice şi vă ajută să țineți sub control greutatea, să eliminați toxinele, să acceleraţi metabolismul și să scăpați de senzația de foame.

Reţete

➤ Roșii feliate cu sare și piper

Este o salată răcoroasă, la care puteți adăuga un pic de ulei de măsline, sau chiar niște usturoi și ierburi aromate. Aceasta este o gustare ușoară, ieftină și eficientă pentru slăbit, care este, de asemenea, foarte hidratantă. De asemenea, roșiile vă pot oferi o sursă de energie rapidă.

➤ Roșii prăjite felii

Pur și simplu stropiţi roșiile cu ulei de măsline, puneţi sare și piper și le puneţi pe grătar. Puteţi să adăugaţi peste cimbru, pătrunjel, oregano sau mărar, după preferinţe.

rosii-friptura-garnitura-dieta-reteta

Metoda 4: Adăugarea de roşii în meniu

Adăugarea de roșii în meniul zilnic vă ajută să vă bucurați, pe lângă gustul plăcut al lor, de beneficiile aduse pierderii în greutate. Puteţi înlocui o masă cu una dintre reţetele de mai jos.

Reţete cu roşii

➤ Salată clasică italiană Caprese

Așezați roșiile feliate pe o farfurie. Se acoperă cu mozzarella și frunze de busuioc și apoi se toarnă ulei de măsline peste toate. Puteți adăuga, de asemenea, mărar zdrobit, pătrunjel, cimbru sau oregano, uscat sau proaspăt, la această salată simplă pentru un plus de aromă și antioxidanți suplimentari.

-Adăugați roșii tocate la orice salată verde

Roșiile se potrivesc bine cu salatele verzi. Roșiile tocate pot fi adăugate la orice tip de salată.

-Faceți un simplu sos de roșii de casă pe care îl puteți adăuga la orice fel de mâncare sărată

Într-o tigaie mare, adâncă, se călesc câţiva căței de usturoi tocat cu două cepe mari galbene tocate, până se înmoaie și sunt translucide. Adăugați zece roșii întregi tocate, oregano, busuioc, pătrunjel și sare și piper. Se fierbe timp de patruzeci și cinci de minute, se adaugă un strop de ulei de măsline și se condimentează cu sare și piper negru după gust. Această versiune simplă poate fi îmbunătățită cu orice fel de carne măcinată, slănină, ciuperci, piper verde, măsline. Poate fi adăugat la supe sau servit peste paste, orez și cartofi.

➤ Bruschetă cu roșii

Puneți roșii tocate, un strop de ulei de măsline, pătrunjel și brânză mărunțită deasupra feliilor de baghetă franceză. Presărați brânză mozzarella cu conținut scăzut de grăsimi și puneţi la grătar până când brânza este topită și marginile feliilor de baghetă sunt crocante.

➤ Sos de roșii pentru salate

Se amestecă împreună o ceașcă de piure de roșii proaspete, o lingură de miere, două linguri de oțet de vin roșu, două linguri de ulei de măsline și o picătură de sare și piper. De asemenea, puteți adăuga orice ierburi sau condimente care vă plac. Opțiunile bune sunt busuiocul, cimbru, oregano, coriandru, mărar și pătrunjel. Se toarnă amestecul într-un borcan și se agită bine amestecul. Acest tip de dressing se potrivește și pastelor reci și mâncărurilor reci de legume prăjite.

Sfaturi și trucuri

Roșiile de toate culorile conțin licopen, nu doar cele roșii, iar utilizarea roșiilor violet, maro, galben și portocaliu poate adăuga un pic de varietate în dieta ta.

Licopenul din roșiile portocalii se numește trans-licopen și este mai ușor absorbit de organism decât licopenul din roșiile roșii

Alegeți roșiile ferme și netede, fără crăpături sau pete moi.

Conservele pot conține mult sodiu și zahăr, așa că verificați etichetele înainte de a le cumpăra sau, mai bine, folosişi roşii crude.

Păstrați întotdeauna roșiile în afara expunerii directe la lumina soarelui.

Nu ţineţi roșiile în frigider, riscaţi să putrezească pe interior.

Roșiile au conținut scăzut glicemic, care ajută la menținerea nivelului scăzut al zahărului din sânge, ajutând astfel persoanele care au tulburări metabolice să piardă în greutate.

Consumul de roșii poate ajuta la reducerea poftei de mâncare.

Roșiile au un conținut ridicat de vitamina C, care susține tiroida și pancreasul și ajută la reducerea inflamației.

Roșiile conțin 24% din necesarul zilnic recomandat de biotină, care ajută la prevenirea căderii părului în timpul dietei.

În tomate există un spectru larg de vitamine B care vă mențin sănătos și energic toată ziua.

Roșiile conțin zeci de antioxidanți care ajută enzimele din corp să funcționeze mai eficient, astfel încât alimentele să fie transformate în energie în loc de grăsime.

Mulți dintre fitonutrienții din roșii subțiază sângele, prevenind aglomerarea celulelor trombocitare care pot cauza probleme cu circulația, sănătatea ficatului și creșterea în greutate.

Roșiile ajută la prevenirea obezității prin reglarea hormonilor, a somnului și stimularea metabolismului.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.