Smoothie cu portocale şi iaurt – pentru prevenirea problemelor cardiace

Biovitamina vă propune un smoothie cu portocale şi iaurt. Este recomandat pentru un tonus bun, precum şi pentru prevenirea bolilor cardiace, mai ales dacă este combinat cu Heart Tonic.

smoothie-portocala-iaurt

Ingrediente:

  • 2 portocale (după preferinţe, le puteţi înlocui cu clementine, mandarine sau alte citrice)
  • 1 banană (pentru un smoothie rece poate fi congelată, curățată și tăiată înainte de îngheț)
  • 1/2 cană de iaurt simplu grecesc
  • pentru a-l îndulci puteţi adăuga o linguriţă de miere 

Mod de preparare:

Puneți toate ingredientele, mai puţin mierea, în blender, începând cu portocalele. Se amestecă până când conţinutul devine omogen. Puteţi adăuga câteva cuburi de gheaţă. La final puneţi mierea.

*Opțiunea vegan: utilizați iaurt de nucă de cocos și, opţional, praf de proteine vegan.

Timp total de preparare: 2 minute.

Este un smoothie sănătos şi foarte gustos. Dacă adăugaţi multă gheaţă, gustul este aproape ca al unei îngheţate delicioase. Iaurtul grecesc simplu este o sursă foarte bună de proteine. Bucurați-vă de acest smoothie fără grăsimi, atât la micul dejun, dar şi după antrenamente sau ca o gustare.

Portocalele sunt sărace în calorii, dar contribuie din plin la întărirea sistemului imunitar şi la prevenirea bolilor cardiace. O singură portocală are în compoziţie nu mai puţin de 170 de substanţe fitochimice şi peste 60 de flavonoide, despre care studiile arată că au efecte antiinflamatoare şi antioxidante. Portocalele reglează tensiunea arterială şi scad riscul de boli cardiovasculare. Potrivit American Heart Association, consumul zilnic de citrice, cum sunt portocalele, mandarinele, clementinele, poate reduce cu 20% riscul de accident vascular ischemic.

Portocalele conţin fier, calciu, magneziu, fosfor, potasiu, sodiu, zinc. Potasiul este cel care e extrem de benefic pentru inimă. Potrivit unei cercetări, cei care au consumat peste 4000 mg de potasiu zilnic au prezentat un risc cu 50% mai redus de a face boli de inimă. Totodată, aportul de potasiu previne atacul cerebral, menţine sănătatea oaselor, reduce riscul de formare a pietrelor la rinichi, previne pierderea masei musculare.

Lasă un comentariu

Adresa de mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

error: Content is protected !!