Cura de slăbire cu kiwi – rețete

Kiwi este un fruct care are multe beneficii pentru sănătate, este bogat în vitamine, în special C, B9 si E, şi minerale, cum ar fi calciul, fosforul şi potasiul. Deşi este un fruct dulce, kiwi are un conţinut foarte scăzut de calorii (aproximativ 60 de calorii la 100 de grame). Astfel, este un fruct ideal pentru dietele stricte, ca gustare pe care o poţi mânca dimineaţa sau după amiaza.

Cantitatea mare de vitamina C din kiwi (are chiar mai multă vitamina C decât portocalele) îl face un aliat bun în lupta contra virozelor şi în lupta contra radicalilor liberi din organism.

 kiwi-fruct-cura

Pierderea în greutate şi alte beneficii ale consumului de kiwi

Kiwi facilitează pierderea în greutate pentru că:

  • este un aliment săţios care acționează ca un inhibitor natural al poftei de mâncare, rezultate foarte bune apar împreună cu Eco Slim.
  • persoanele care consumă fructe kiwi timp de o lună pot scădea nivelul de trigliceride din sânge cu 15%
  • reprezintă o sursă foarte mare de fibre care încetinește introducerea zaharurilor în fluxul sanguin, împiedicând astfel rezistența la insulină și ajutând la îndepărtarea resturilor și a toxinelor din intestine.
  • este extrem de bogat în vitamina C și vitamina K, ceea ce facilitează sănătatea generală bună, previne gripa și răcelile care pot apărea la persoanele care au un efort fizic susţinut sau care ţin diete cu consum redus de calorii
  • ajută absoarbţia vitaminei B și a fierului, lucru util în special în diete
  • este o sursă bogată de vitamina E, care ajută pielea care a suferit după pierderea în greutate
  • conține fitonutrienți care împiedică atacurile de astm.

Cura cu kiwi

  1. Alege cu atenţie fructele de kiwi, o faci apăsând uşor cu degetele, iar fructele trebuie să nu fie foarte tari. Nu folosiți fructe moi, învinețite sau sparte. Interiorul ar trebui să fie un verde străveziu de smarald și să aibă o consistență cremoasă.
  2. Mănâncă trei kiwi cu dimensiuni medii în prima dimineață, în loc de micul dejun. Fructele de kiwi au aproape un profil complet de aminoacizi, ceea ce te face să te simți concentrat. Nu vă veți simți foame pentru că fructele sunt pline de fibre. Sfatul este să înlocuiți micul dejun obișnuit cu kiwi în fiecare dimineață pentru a pierde în greutate.
  3. Beți un pahar cu apă la temperatura camerei dimineața împreună cu kiwi-ul. Apa la temperatura camerei permite fibrelor solubile să absoarbă toxinele din intestine.
  4. Adăugați kiwi la dieta voastră în mod suplimentar pe parcursul zilei.
  5. Nu mâncați nimic cu patru ore înainte de a vă culca.

kiwi-smoothie-suc-reteta

Modalități suplimentare de a adăuga fructe kiwi la dietă

  1. Adăugați fructe de kiwi în smoothies. Puţin kiwi şi o căpşună dau un gust plăcut oricărui smoothies. Kiwi merge, de asemenea, cu arome de cacao sau ciocolată, ghimbir, mere și banane.
  2. Faceți o băutură verde cu kiwi şi spanac. Puneţi frunze de spanac, două kiwi și o banană mare într-un blender și amestecați.
  3. Faceți o băutură răcoritoare cu kiwi şi Jasmine Green Tea. Pentru a face o cană, amestecați pulpa de la trei kiwi cu șase până la opt ceşti de ceai verde Jasmine. Adăugați un vârf de îndulcitor de bază de ştevie (sau zahăr brun) și garnisiți cu felii de căpșuni, lămâie și kiwi.
  4. Adăugați felii de kiwi la orice salată de fructe. Kiwi merge foarte bine cu căpșuni sau banane.
  5. Fructe kiwi pot fi amestecate cu iaurt pentru un desert sănătos.
  6. Utilizați fructele kiwi pentru un piure de fructe. Puneţi trei fructe kiwi într-un blender și folosiți amestecul rezultat ca un sos care poate fi turnat direct peste pește, fructe sau cheesecakes.
  7. Faceți un sos de kiwi cu ananas. Amestecaţi un kiwi, o portocală mică și o felie de ananas într-un blender. Aceast sos merge bine cu pește, carne de pui sau carne de porc.
  8. Faceți un sos de kiwi. Tocaţi o ceapă roşie mică şi puţin usturoi, amestecaţi în ulei de măsline şi puneţi în blender. Adăugați pulpa de la două kiwi, două mandarine împreună cu o jumătate de ceşcuţă de ulei de măsline extra virgin, două linguri de oțet balsamic, sare și piper după gust. Acest dressing merge foarte bine cu pui la grătar.
  9. Faceți guacamole cu kiwi. Se amestecă două avocado coapte, o jumătate de ceapă roşie, un ardei jalapeno, o roşie, un căţel de usturoi ras, sare.
  10. Faceți un aperitiv cu kiwi şi pepene galben. Amestecaţi bucăți de kiwi și pepene galben împreună într-un blender cu o mână de cuburi de gheață pentru a face un aperitiv răcoritor și gustos.
  11. Salată de guacamole cu ton. Se amestecă o cutie de ton, trei linguri de guacamole, jumătate de linguriță de muștar, puţin mărar, țelină mărunțită. Se amestecă împreună și se servesc ca pe o frunză de salată. Se poate adăuga kiwi în această salată de ton.
  12. Utilizați felii de kiwi ca o garnitură pentru deserturi.
  13. Puteţi folosi kiwi în deserturile cu gelatină.
  14. Puteţi face bucăţi de kiwi trase în ciocolată.
  15. Faceți un cocktail de mentă cu kiwi şi bourbon. Puteţi adăuga gheaţă mărunţită.

Sfaturi și trucuri

Kiwi este cel mai bine servit la temperatura camerei.

Nu refrigerați sau nu gătiți kiwi pentru că riscați să distrugeți conținutul de vitamina C.

Nu mâncaţi kiwi cu zahăr, deoarece aceasta ar devia scopul de a pierde în greutate; dacă nu găsiți fructele suficient de dulci, folosiți ştevia ca îndulcitor.

Vă puteți aștepta în mod realist să pierdeți din greutate doar consumând kiwi și nimic altceva dimineața.

Lasă un comentariu

Adresa de mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

error: Content is protected !!