Blog, Nutriție, Slăbire

Cura de slăbire cu pere

dieta-pere-slabire-rapida-cura-fructe

Perele sunt foarte eficiente în cura de slăbire. Vă prezentăm două metode de a slăbi mâncând pere: o dietă cu pere şi migdale şi o variantă de cură de slăbire în care perele sunt incluse în alimentaţia sănătoasă.

Puteți pierde cel puțin zece kilograme mâncând cu preponderenţă pere și migdale timp de zece zile. Pentru a vă fi mai uşor să ţineţi dieta şi pentru a menţine efectele ei, puteţi lua Idealica, un supliment de slăbit cu ingrediente naturale şi cu multe recomandări din partea celor care l-au folosit.

dieta-pere-slabire-rapida-cura-fructe

De ce sunt bune perele în cura de slăbire

Un studiu efectuat pe o perioadă de zece ani la Universitatea de Stat din Louisiana despre consumul de pere a constatat că persoanele care au mâncat acest fruct au fost cu 35% mai puțin susceptibile de a dezvolta obezitate, ceea ce este un motiv suficient de bun pentru a prefera feluri de mâncare făcute cu pere, ori de câte ori puteţi. Vestea bună este că sunt multe soiuri de pere, unele mai tari, altele mai moi, mai dulci, mai puţin dulci, în culori diferite, inclusiv verde, auriu, roșu și maro și oricare dintre acestea facilitează pierderea în greutate.

  • Perele ajută la eliminarea balonării și a grăsimii abdominale, deoarece sunt pline de fibre. Consumul de fructe elimină resturile digestive, permițând pierderea în greutate, o mai bună funcționare a colonului, reglarea glicemiei şi a colesterolului
  • O singură pară de dimensiune medie are doar 100 de calorii, ceea ce o face să fie alimentul ideal de înlocuire a unei mese, deoarece conținutul ridicat de fibre dă senzaţia de saţietate şi reduce pofta de dulciuri
  • Nu există grăsimi, colesterol sau sodiu în pere, prevenind astfel balonarea și problemele cardiovasculare pe care aceste componente le pot provoca
  • Perele au un conținut ridicat de potasiu, ceea ce ajută la eliminarea excesului de sodiu din sânge și la diminuarea inflamației cam peste tot în corp
  • Când mănânci pere nedecojite, acestea conţin fitonutrienți fenolici care sunt benefici pentru metabolism și care pot ajuta la îmbunătățirea tulburărilor metabolice care te pot determina să te îngrași
  • Perele conțin antioxidanți care ajută la transformarea zahărului în energie în loc de grăsime și care scad riscul de diabet de tip II, atât la bărbați, cât și la femei.
  • Acizii din pere se leagă de acizii biliari şi îmbunătățesc acțiunea atât a sistemului digestiv, cât și a sistemului endocrin, ceea ce, la rândul lor, ajută corpul să transforme amidonul și zaharurile pe care le consumați în energie în loc de grăsimi
  • Perele sunt ușor de digerat şi sunt deseori numite alimente hipoalergenice, prevenind balonarea și retenția de apă
  • Pere au un efect diuretic care detoxifică ficatul și rinichii și reduce balonarea, în special la cei care se îngrașă din cauza dezechilibrelor hormonale
  • Perele sunt hrănitoare și conțin cantități mici din toate vitaminele B, precum și vitaminele A, C, D, E și K
  • Perele sunt foarte bogate în bor, un mineral care ajută la simptomele neplăcute ale menopauzei, inclusiv la creșterea în greutate indusă hormonal şi asociată cu intrarea la menopauză.

Metoda 1: Dieta de slăbit cu pere și migdale

Aşa cum spuneam, puteți pierde cel puțin zece kilograme mâncând pere și migdale timp de zece zile.

Puteți pierde 1 până la 4 kilograme pe săptămână dacă urmați această dietă de slăbit cu pere și migdale. Puteți rămâne la această dietă cu restricții calorice fără a risca deficiențe nutriționale timp de aproximativ zece zile și în aceste zece zile vă puteți aștepta să pierdeți zece până la doisprezece kilograme. Scopul este să aveţi un aport între 500 și 800 de calorii pe zi, înlocuind mesele, junk food-ul și alimentele grase cu pere, care sunt pline de vitamine și minerale, dar cărora le lipsesc acizii grași esențiali și proteinele. Adăugarea unei mâini de nuci la fiecare masă pe care o înlocuiți cu o pere vă ajută să vă asigurați că obțineți grăsimile, proteinele și aminoacizii buni de care aveți nevoie pentru a fi pe deplin hrăniți în această dietă.

Sfaturi:

  • Cumpărați pere bio, puteți evita astfel ingestia de toxine sau pesticide. Ideea este că veți mânca cel puțin patru pere pe zi ca înlocuitor a două mese. De asemenea, veți mânca şi câteva migdale împreună cu bucățile de pere la micul dejun. Este recomandat să cumpărați în prealabil perele și migdalele, astfel încât să le aveți întotdeauna la îndemână și să nu aveţi scuza că a trebuit să vă încălcați dieta din cauză că ați rămas fără pere și migdale.
  • La prânz, în fiecare zi, mâncați o salată care conține o pară tocată. O rețetă bună este o mână de migdale, o lingură de brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi și bucăţile de pară pe frunze de salată. Sosul poate fi făcut din lingură de oțet de vin roșu, o lingură de suc de portocale și condimentat cu sare și piper. Orice salată pe care o preparați trebuie să conțină o proteină cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi brânza de capră, brânza de vaci, brânza feta sau iaurtul grecesc. De asemenea, puteți adăuga alte legume, prăjite sau crude, atâta timp cât păstrați numărul de calorii al întregii salate sub 300. Para se potrivește cu aproape orice legumă la salată.
  • Pentru cină, mâncați 120 de grame alimente proteice ​​cu conținut scăzut de grăsimi, împreună cu o ceașcă de fructe de pere tocate pe un pat de verdeață. Proteinele cu conținut scăzut de grăsimi care sunt permise includ creveți, friptură, pui, brânză gorgonzola, brânză albastră, brânză feta sau brânză de vaci. Numărați-vă caloriile atunci când faceți aceste mese la cină, astfel încât să fie cuprinse între 400 și 600 de calorii. De asemenea, aveți grijă când mâncați brânză, deoarece poate crea pofte de carbohidrați care nu fac parte din această dietă, cum ar fi biscuiții și pâinea. Brânza Gorgonzola se potrivește de minune cu pere într-o salată.
  • Pentru o gustare, puteți lua o ceașcă de țelină tăiată, pere, mere, ridichi sau castraveți împreună cu felii de pere. Evitaţi legumele cu amidon, cum ar fi morcovii sau broccoli.
  • În această dietă sunt excluse pâinea şi cartofii. Timp de zece zile, stabiliți-vă obiectivul de a elimina din dietă cartofii, zahărul, făina, amidonul, pastele, produsele lactate, alimentele procesate.
  • Asigurați-vă că beți cel puțin opt pahare de apă pe zi, în timp ce vă aflați în această dietă foarte bogată în fibre, cu conținut scăzut de calorii. Perele pot constipa dacă nu consumați suficientă apă.
  • Sunt recomandate exerciţii fizice timp de cel putin o oră în fiecare zi. Nu trebuie să mergeţi la sală, dacă nu aveţi acest obicei. O plimbare de o oră, o plimbare cu bicicleta sau o alergare uşoară dimineaţa pot ajuta la stimularea peristaltismului din intestin şi ajută la eliminarea toxinelor. Deoarece este o dietă cu conținut scăzut de calorii, nu încercați antrenamente extenuante, deoarece nu luați suficiente calorii în timpul zilei pentru a vă alimenta mușchii. Pot apărea crampe musculare severe dacă faceţi sport performant la o dietă hipocalorică.
  • Dormiţi cel puțin opt ore în fiecare noapte. Privarea de somn poate să dezvolte mai multe tulburări hormonale și dietetice, iar rezultatul este creșterea în greutate.
  • La sfârșitul dietei de zece zile cu pere și migdale, puteți relua antrenamentele mai dificile și adăugați în dietă cereale integrale, amidon vegetal și alimente mai grase, cum ar fi crustacee sau avocado. După cele 10 zile de cură, aportul de calorii ar trebui să fie de cel puțin 1.500 de calorii pe zi. Continuați să evitați pâinea, pastele, orezul și cartofii, pentru a vă asigura că creșterea în greutate nu va reveni.

Metoda 2: Ca aliment dietetic care ajută la pierderea în greutate

Bucurați-vă de feliile de pere ca gustare, spre deosebire de o opțiune cu conținut ridicat de grăsimi, încărcată în calorii, cum ar fi dulciurile sau chipsurile de cartofi.

Iată câteva modalități suplimentare de a include pere în dietă, astfel încât să puteți pierde în greutate, fie folosind înlocuirea gustării, fie folosindu-le ca înlocuitor al unui aliment pe care l-ați fi consumat în mod normal, dar care ar fi putut avea un conținut mai ridicat de grăsimi sau calorii.

1. Înlocuiți o masă completă sau o gustare mâncând o pară întreagă

O pară medie are aproximativ 100 de calorii și este suficient de plină încât să poată înlocui un produs alimentar care ar putea fi cu 200 până la 500 de calorii în plus. Mănâncă-l crud, tăiat în cuburi, tăiat în felii sau făcut piure ca un sos de mere și presărat cu stevia și scorțișoară. Sosul de pere cu pere și migdale și scorțișoară presărat deasupra și un strop de lapte de nuci sau lapte de orez este un mic dejun sănătos, cu conținut scăzut de calorii. De asemenea, puteți adăuga piureul de pere cu o uncie de brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi, pentru a crește coeficientul de proteine ​​din micul dejun.

2. Înlocuiți o masă completă sau o gustare cu o pară înghețată

Tăiați 1-2 pere de dimensiuni medii sau o pere mare, adăugaţi o ceașcă de gheață într-un blender și amestecaţi. Perele pot avea un gust destul de fad, așa că este recomandat să adăugați suc de citrice, o lingură de stevie sau miere și chiar o picătură de vanilie pentru a da un plus de aromă. Aceasta este o băutură hidratantă care poate fi îmbunătățită prin adăugarea de coriandru sau ghimbir ras fin. Sucul de căpșuni, de piersici, de afine sau de mere pot adăuga, de asemenea, mai multă aromă şi gust mai intens.

3. Înlocuiți o masă completă, o gustare sau un desert cu un smoothie de pere dulci cu conținut scăzut de calorii

Perele se potrivesc excelent cu afine, banane, căpșuni și avocado. Aromele de vanilie, scorțișoară, ghimbir și nuci funcționează bine când sunt amestecate cu pere. Începeți cu o bază de pere mărunțite, 1 cană de gheață și 1 cană de lapte de migdale, puţine seminţe de cânepă sau caju. Adăugați îndulcitor pe bază de ştevie, sirop de arțar sau miere ca îndulcitor și o ceașcă de gheață. Puteți adăuga acum fructe sau condimente la alegere și apoi să amestecați amestecul până când este omogen.

4. Înlocuiți o masă completă cu un smoothie de pere verzi

Perele se potrivesc bine cu țelina, spanacul și mărul. O rețetă bună este o cană de pere tocate, 2 rădăcini de țelină tocate, sucul de jumătate de limetă, spanac și aproximativ o cană de suc de mere. Pentru un gust mai pronunţat, adăugați o picătură de oțet de mere, sare și piper la smoothie-ul verde de pere.

5. Bea apă infuzată cu pere

Puneţi pere împreună cu o crenguță de coriandru, felii de ghimbir, câteva felii de limetă sau lămâie într-un vas umplut cu apă şi lăsați la infuzat două ore. Puteți adăuga, de asemenea, căpșuni, afine sau felii de mere în această băutură hidratantă.

6. Bea ceai rece făcut cu piure de pere pentru efectul său diuretic puternic și detoxifiant

Puteți face ceai de pere pentru slăbit cu orice tip de ceai preferați, inclusiv ceai de ghimbir, ceai de mentă, ceai verde, ceai alb sau ceai negru. Pur și simplu preparați patru căni din ceaiul preferat și îllăsaţi la răcit. Adăugați o cană de piure de pere, stoarceţi lămâie și amestecați bine. Puteți garni această băutură cu coriandru sau câteva. semințe de cardamom, ambele merg foarte bine cu aroma de pară.

7. Adăugați pere la orice salată și înlocuiţi o masă cu acest preparat

Pere feliate sau bucăți de pere pot fi adăugate crude la orice tip de salată, inclusiv salate de fructe și cele cu verdeață. Perele merg foarte bine în salatele în stil Waldorf care conțin brânză și nuci. O versiune slabă bună a unei rețete Waldorf este două căni de pere tocate, 1 cană de struguri verzi, 2 linguri de nuci tocate și verdeață amestecată, la care se adaugă maioneză light, sare și piper.

8. Înlocuiți o masă zilnică sau o gustare cu o salată cu brânză Roquefert şi pere

Puneţi un sfert de ceaşcă de brânză Roquefort sfărâmată sau brânză cu mucegai albastru, ceapă roșie feliată, salată și o mână de nuci într-un castron. Pentru a face un dressing, amestecați câte o lingură de ulei de măsline, oțet de vin roșu, suc de portocale, muștar și cățel de usturoi ras și apoi condimentați cu sare și piper. Rețineți că puteți folosi orice fel de verdeață în acest fel de mâncare care vă place, inclusiv rucola, spanac sau varză. Încercați să nu utilizați mai mult decât un sfert de ceașcă recomandată de brânză mărunțită în această rețetă sau riscați să creșteți numărul de calorii.

9. Pere la grătar – desert

Pentru o gustare delicioasă sau garnitură sau chiar ca înlocuitor de masă, stropiţi pere feliate cu puţină miere, scorțișoară și suc de lămâie și gătiți-le pe grătar timp de aproximativ două minute pe fiecare parte. Scorțișoara este un blocant natural al carbohidraților şi scade nivelul zahărului din sânge. Serviți cu iaurt grecesc simplu cu conținut scăzut de grăsimi sau brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsimi, care sunt surse bune de proteine.

10. Faceți o salsa de ananas și pere la grătar și serviți-o cu chipsuri de porumb sau legume

Această rețetă nu conține grăsimi sau ulei. Este creată prin combinarea bucăților de ananas și pere la grătar, la care puteţi adăuga puţin ardei jalapeno multicolor, suc de lămâie, pudră de chili, chimen măcinat şi coriandru. Așezați toate ingredientele într-un castron, stropiți cu suc de limetă, condimentați cu sare și piper și serviți cu felii de tortilla.

11. Faceți o supă de dovlecei și pere

Se amestecă la blender două căni de dovleac prăjit, 2 pere coapte bine, o lingură de unt nesărat (se omite dacă se dorește reducerea conținutului de grăsime), 1 ceapă galbenă tăiată cubulețe, cinci căței de usturoi și 2 lingurițe de rădăcină de ghimbir proaspăt tocată. Adăugați o jumătate de cană de lapte de cocos și 4 căni de supă de pui organic.

12. Faceți îngheţată de pere pentru a înlocui dulciurile

Amestecați pulpa tocată a trei pere coapte cu o cană de lapte de migdale vanilat, două linguri de îndulcitor pe bază de ştevie, adăugaţi cardamom, nucșoară și scorțișoară. Congelați amestecul într-o matriță de îngheţată. Dacă nu vă place gustul îndulcitorilor pe bază de ştevie, puteți adăuga o lingură de miere.

13. Faceți felii de pere înmuiate în ciocolată neagră

Puteți topi un baton de ciocolată neagră amară la cuptorul cu microunde sau pe aragaz. Puneţi ciocolata caldă peste felii de pere şi lăsaţi să se răcească la frigider. Acest desert are doar aproximativ 60 de calorii la fiecare felie de pară.

Sfaturi și trucuri

Cumpărați pere bio ori de câte ori este posibil pentru a evita contaminarea cu pesticide.

Pentru a întârzia coacerea, depozitați perele într-o pungă de plastic în sertarul de legume al frigiderului

Pentru a coace mai repede pere, așezați-le împreună într-o pungă de hârtie cu alte pere sau mere la temperatura camerei, iar gazul etilenic produs în mod natural de acestea va accelera procesul

Nu curățați pere, deoarece coaja fructului conține mai mult de jumătate din conținutul de fibre al întregului fruct

Perele Williams nu sunt foarte dulci, dacă vreţi să evitaţi un gust dulceag

Perele brune, cum ar fi soiul Bosc, au un gust de miere și pot îndulci un smoothie sau un desert

Cu cât para este mai mică, cu atât tinde să fie mai suculentă și cu cât este mai înaltă și mai slabă, cu atât este mai puțin suculentă

Perele roșiatice sunt mult mai bogate în antociani, care ajută la protejarea sistemului cardiovascular mai mult decât perele verzi

Puteți mânca semințele de pere, dar acestea nu au nicio valoare nutritivă substanțială, cu toate acestea, unii oameni preferă gustul amărui pe care semințele îl aduc într-un smoothie, de exemplu.

Articole asemănătoare

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.