Dieta 16: 8; cum se ţine şi cât poţi slăbi

Dieta 16: 8 este un tip de post intermitent, care ajută la scăderea în greutate. În dieta 16: 8 nu mâncaţi nimic timp 16 ore pe zi, apoi mâncați tot ce doriți pentru celelalte opt ore.

Această dietă ajută şi la scaderea tensiunii arteriale.

Unii pot spune că este prea greu să stea timp de 16 ore fără să mănânce nimic, dar cei mai mulţi şi-au planificat cele opt ore în care au putut mânca între 10.00 şi 18.00.

farfurie-masa-dieta-furculita-cutit

S-a realizat chiar şi un studiu privind această dietă, care a fost publicat  în revista americană ”Nutriție și îmbătrânire sănătoasă”. 23 de bărbați și femei care aveau surplus de greutate au urmat dieta 16: 8 timp de 12 săptămâni. Rezultatele lor au fost comparate cu cele ale unui grup de control care a mâncat în mod normal. În timpul perioadei de repaus de 16 ore, cei care ţineau dieta puteau consuma doar apă, ceai negru, cafea sau apă minerală. După 12 săptămâni, studiul a arătat că persoanele care au ţinut dieta au slăbit, numărul kilogramelor nefiind foarte mare, și şi-au scăzut tensiunea arterială, care era mare la persoanele supraponderale. Cei care au realizat studiul au mai stabilit că participanţii la studiu au mâncat cu 350 de calorii mai puţine pe zi, comparativ cu cei din grupul de control. Nu e rău, nu?

Aceste constatări sugereaza faptul că o perioadă de hrănire limitată în timp produce restricţii calorice uşoare şi pierdere în greutate, fără a fi nevoie de numărarea caloriilor la fiecare masă.

Toate astea sună promițătoar. Dar care este explicaţia?

Pentru început, a fost un studiu la care nu au participat foarte multe persoane, deci este greu să tragem concluzii solide. De asemenea, s-a concentrat asupra pacienților obezi și este greu de spus dacă oamenii care încearcă doar să piardă câteva kilograme vor beneficia de această cură. Specialiştii spun că trebuie făcute mai multe cercetări pentru a se stabili cu certitudine viabilitatea acestei diete. Este recoamndată pentru a fi ţinută ca dietă intermediară pentru o cură mai drastică. Îi va ajuta pe cei care o ţin să îşi obişnuiască treptat corpul, fără mari restricţii, la o reducere a numărului de calorii.

Şi alte tipuri de post intermitent vin, de asemenea, cu rezultate în pierderea kilogramelor. Un alt exemplu este dieta 5: 2 (mâncați în mod normal cinci zile pe săptămână, reduceți la 20% din consumul zilnic de calorii zilnic pentru celelalte două) a arătat rezultate solide conform unui studiu din 2017, în Jurnalul Internațional de Obezitate .

Deci, voi pierde în greutate cu dieta 16: 8?

Da, şi asta că de cele mai multe ori supraalimentarea nocturnă este un factor important în creșterea în greutate. Mai sunt persoane care mănâncă foarte mult seara, după ce vin obosite de la muncă. Acestă dietă va elimina aceste greşeli de alimentaţie. La fel ca orice cură, nu este uşor de ţinut. Asta pentru că apar pofte, puteţi merge la diferite evenimente unde este greu să nu mănânci nimic, dar trebuie tot timpul să vă amintiţi că dieta dă rezultate dacă este ţinută strict.

Rezultate foarte bune cu dieta 16: 8 pot fi obţinute dacă în perioada celor opt ore mâncaţi patru porţii formate din orice tip de alimente, dar respectând cantitatea corectă a unei porţii. Acesta este de dimensiunea pumnului celui care mănâncă. Atunci rezultatele vor fi unele spectaculoase. Combinând această variantă, dar şi varianta iniţială a curei, cu Eco Slim puteţi să slăbiţi până la 10 kilograme într-un timp foarte scurt.

Lasă un comentariu

Adresa de mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

error: Content is protected !!