Cum să scăpam de burtă: 7 sfaturi pentru un abdomen plat

Obţinerea unui abdomen plat este cel mai greu lucru pentru persoanele care au kilograme în plus. Grăsimea de pe abdomen este periculoasă pentru sănătate, poate provoca de la diabet zaharat la boli de inimă, apnee în somn şi chiar unele tipuri de cancer. În plus, este inconfortabil să ai burtă şi te face să îţi pierzi încrederea în tine.

Grăsimea din zona abdomenului poate fi stocată în jurul unor organe, inclusiv rinichi sau ficat, de aceea este dăunătoare sănătăţii. Desigur, există și aspectul estetic. Având un abdomen plat vă simțiți mai bine în pielea voastră, în îmbrăcămintea voastră și vă va da un impuls de încredere în sine.

Nu ţi-ar plăcea să porţi blugi şi să arăţi înebunitor de sexy? În acest articol îţi vom arăta cum poţi face asta! Pentru a vă fi mai uşor puteţi lua şi Eco Slim.

grasime-burta-mancare-sfaturi

1. Mănâncă alimente care ard grăsimile din zona abdomenului

Se spune că pentru pierderea în greutate dieta este mai importantă decât exerciţiile fizice. Vă prezentăm 10 alimente care ”ard” grăsimile din zona abdomenului:

  • ardeii – cu cât sunt mai iuţi, cu atât mai bine; ajută şi la înlăturarea senzaţiei de foame şi accelerează metabolismul
  • ouă – sunt bogate în proteine ​​slabe, veți mânca mai puțin și veți pierde mai repede din grăsime
  • fasole – oferă echilibrul perfect de carbohidrați și proteine ​​și vă oferă senzaţia de saţietate pentru mult timp; fasolea neagră, fasolea roşie, dar şi cea albă, lintea, năutul sunt alegeri bune
  • nuci și semințe – nu numai că sunt săţioase, dar scad şi colesterolul; migdalele, nucile, caju, fisticul, semințele de chia și semințele de cânepă sunt recomandate
  • fructele de pădure – stimulează metabolismul, sunt bogate în vitamina C și fibre; afinele, zmeura, murele, căpșunile sunt alegeri bune
  • avocado – grăsimile care se găsesc în fructul de avocado cresc colesterolul bun (HDL) şi scad colesterolul rău (LDL), iar prin conţinutul bogat în fibre joacă un rol esenţial în sănătatea sistemului digestiv
  • salate – stimulează metabolismul și scad senzaţia de foame; veți mânca mai puțin și veți pierde mai multă grăsime din zona abdomenului
  • citrice – sursă de fibre, stimulează imunitatea, au indice glicemic scăzut, ceea ce le face a fi componenta de bază în diferite diete; printre fructele recomandate sunt lămâile, madarinele, portocalele, clementinele, grapefruitul
  • nucă de cocos – are proprietăţi laxative, nutritive, diuretice şi un rol important în îmbunătăţirea sistemului imunitar; cercetările derulate de-a lungul timpului au arătat că nuca de cocos este benefică atunci când doriţi să vă mentineţi silueta sau să eliminati surplusul de kilograme
  • brocoli – ajută la creşterea metabolismului şi la arderea grăsimilor, iar datorită fibrelor care sunt extrem de benefice pentru tranzitul intestinal oferă o digestie rapidă

2. Evitați alimentele care balonează

  • alimentele procesate – toate produsele procesate vă vor îngrăşa, conţin sare sau zahăr în cantităţi mari, precum şi multe chimicale
  • zahăr şi alţi îndulcitori – ideal ar fi să evitaţi cât de mult puteţi zahărul, iar îndulcitorii sunt şi mai nocivi pentru sănătate; încercaţi să vă potoliţi nevoia de dulce cu fructe
  • carbohidrați – nu toți, dar încercați să reduceți numărul de carbohidrați pe care îl consumați la jumătate; carbohidrații rafinați sunt cei mai dăunători: pâine albă, paste făinoase și făina
  • mâncăruri grase – aici intră cartofii prăjiţi, prăjelurile în general, carnea grasă şi şunca
  • alcool – creează poftă de mâncare, unele băuturi alcoolice au mult zahăr, iar despre bere…aţi auzit de burta de bere, nu?

3. Exerciţiile care te ajută să tonifiezi abdomenul

Combinaţi exerciţii de mare intensitate în antrenament. De exemplu, dacă preferaţi să alergaţi în aer liber, timp de 10 minute alergaţi rapid, apoi mergeţi sau alergaţi uşor, în funcţie de condiţia fizică pe care o aveţi. La fel puteţi proceda la înot. O altă variantă este să faceţi timp de nouă minute exrciţiile în mod obişnuit, iar apoi un minut cu mare intensitate, timp de câteva reprize. Deci nu e nevoie de un număr foarte mare de abdomene, ci e important să aveţi reprize de intensiate mărită.

Pilates şi yoga sunt variante bune.

Este bine să faceţi exerciţiile corect, pentru a nu vă afecta spatele, astfel că e indicat să mergeţi la sală pentru ca un antrenor să vă arate modul corect de efectuare a exerciţiilor pentru definirea muşchilor abdomenului.

4. Dormi mai mult

Stabiliți un program de somn, mergeți la culcare în același timp și treziți-vă în același timp, corpul vostru se va obişnui cu un program. Trebuie să dormiţi între 7-9 ore pe noapte. Poate nu ştiaţi, dar odihna insuficientă provoacă foame.

5. Evitați stresul

Atunci când oamenii sunt stresați, corpurile lor creează un hormon numit cortizol. Este esențial pentru supraviețuire, deoarece ajută organismul să aibă un răspuns la stres. Din păcate, poate provoca creșterea în greutate când este produs în exces, iar grăsimea se depune în special în regiunea abdominală. Acest lucru se întâmplă atât pentru bărbați, cât și pentru femei, dar femeile tind să fie mai stresate și, prin urmare, sunt afectate mai mult. Stresul și lipsa de somn merg mână în mână, încercați să vă goliți mintea după o zi lungă cu o baie fierbinte, o carte bună sau încercați puțină yoga și meditație. Puteţi să vă relaxaţi şi uitându-vă la serialul preferat sau la un film.

6. În cazul femeilor, luați în considerare ciclul lunar

Joacă un rol mare în creşterea în greutate și acumularea grăsimii abdominale. De la poftele culinare la somn mai puțin, schimbările hormonale vă fac să încălcaţi obiceiurile sănătoase.

7. Nu sări peste mese

În mod normal aţi putea crede că sărind o masă consumați mai puține calorii și, prin urmare, aportul de calorii este mai mic şi slăbiţi mai uşor. Este o greşeală, nu face altceva decât să vă fie şi mai foame după o perioadă de înfometare. Trebuie să aveţi trei mese principale pe zi şi o gustare, iar porţiile să fie corecte. O porţie corectă este mare cât pumnul persoanei care mănâncă.

Lasă un comentariu

Adresa de mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

error: Content is protected !!