4 alimente pe care ar trebui să le mâncați pentru a obține masă musculară

Vreţi să aveţi un corp armonios, să scăpaţi de grăsime? Dieta este foarte importantă în acest proces. Aportul corect de alimente vă va ajuta foarte mult să puneți masă musculară. Nu trebuie să vă îngrijoraţi, prin această dietă nu veţi deveni culturist, veţi reuşi să scăpaţi de depozitele inestetice de grăsime de pe corp şi să le transformaţi în masă musculară, ceea ce vă va ajuta să aveţi un corp frumos.

alimentatie-muschi-friptura

Unele persoane sunt ferm convinse că vor avea un corp armonios dacă vor merge la sală. Aşa este, dar nu este singura condiţie. Pentru a vedea rezultate cu adevărat bune trebuie să te concentrezi pe ceea ce faci 24 de ore pe zi. Aceasta înseamnă să dormi bine, să foloseşti suplimente adecvate, cum ar fi Muscle G, să te odihneşti după sesiunile de antrenament și să mânânci alimentele potrivite.

Care sunt cele mai bune alimente? Să aruncăm o privire mai atentă asupra a patru dintre cele mai bune alimente pentru a vă crea masă musculară.

Piept de pui

Reprezintă o sursă importantă de proteine. Este este ușor de gătit și nu este o mâncare scumpă. Culturiştii şi practicanţii de fitness mănâncă mult pui. Proteina este esențială pentru refacerea și repararea țesutului muscular.

friptura-muschi-sala-exercitii

Friptură

Pe locul doi pe lista de alimente care ajută la mărirea masei musculare este friptura. Bogată în proteine, friptura oferă, de asemenea, fier și vitamina B12, care sunt esențiale în procesul de formare a mușchilor. Fierul asigură şi energia necesară antrenamentelor.

Evident trebuie însă să alegi o friptură care să nu conţină multă grăsime.

Cartofi dulci

Carbohidrații nu trebuie neglijați. Multe persoane aleg diete cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt recomandate pentru cei care doresc să slăbească, dar cu siguranță nu sunt ideale pentru cei care vor să îşi formeze muşchii.

Cartofii dulci nu cresc nivelul de glucoză din sânge la fel de mult cum o fac cartofii obișnuiți. Deoarece e bine să evitaţi alimentele care conțin gluten (pâine, paste, covrigi, cereale etc.), cartofii dulci pot asigura sursa de energie pe tot parcursul zilei.

alimente-muschi-sala-masa-musculara

Nuci

Nucile sunt excelente şi trebuie incluse în dieta pentru creşterea masei musculare. Nucile asigură un amestec echilibrat de proteine, carbohidrați și grăsimi și vor menține nivelurile de glucoză din sânge foarte stabile.

Sunt, de asemenea, bogate în calorii, astfel încât vă pot ajuta să obțineți un aport bun de calorii.

Deci, aveți cele mai bune patru alimente pe care să le mâncaţi pentru a pune pe masa musculară. Dieta pentru creşterea masei musculare este foarte importantă, nu numai pentru sportivii pasionaţi de culturism, dar şi pentru cei care s-au îngrăşat şi vor să transforme grăsimea în muşchi frumos conturaţi. Alimentaţia trebuie să fie corectă şi nu trebuie să uitaţi de apă, beţi cât mai multă pentru a fi bine hidrataţi. De asemenea nu omiteţi odihna, somnul de 6-8 ore nu trebuie să lipsească.

Lasă un comentariu

Adresa de mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *

error: Content is protected !!